Na spektaklu koji će
25. juna prirediti na beogradskom Ušću, pod medijskim pokroviteljstvom
našeg lista, Zdravko Čolić pevaće na najvećoj bini ikada viđenoj u
Srbiji. Pozornica sa krovom „Stage and co“ dimenzija 50 puta 20 metara,
teška je 60 tona i visoka 14 metara, a na istoj takvoj konstrukciji
pevali su „Roling stounsi“ i Madona. Kako saznajemo iz „Megatona“ koji
organizuje i producira Čolin koncert na Ušću, binu površine hiljadu
kvadratnih metara montiraće stotinu ljudi, uz pomoć dizalica, za šta će
im biti potrebno 12 dana.
- Čola je jedan od retkih umetnika u
ovoj zemlji koji ne štedi na tehničkoj produkciji, i zbog toga je zvezda
- kaže za naš list Predrag Milutinović, direktor „Megatona“, koji sa
našim najboljim pop pevačem sarađuje od 2001. - Zahtevan je kada je
produkcija u pitanju, jer želi da mu koncerti izgledaju posebno. Svaka
saradnja sa njim za nas je novi izazov.
Milutinović ističe da se
posebna briga vodi o bezbednosti, te da je bina projektovana da izdrži
nalet vetra od sto kilometara na sat. Sa nje će tri piste voditi u
publiku, gde će biti montirano i pet tribina sa 7.000 mesta. Takođe,
biće postavljeno i 300 kvadratnih metara LED ekrana, a pripremaju se i
specijalna rasveta, pirotehnika i posebno dizajnirani efekti. Angažovana
snaga za koncert je pet hiljada kilovata.
Osiguranje
Karte
za koncert Zdravka Čolića na Ušću koštaju 1.000 dinara (teren), 1.200
(fan-pit) i 3.000 dinara (tribine) i prodaju se u poslovnicama Rajfajzen
banke i Unika osiguranja, širom Srbije. Najveće interesovanje vlada
upravo za mesta na tribinama, a iz „Megatona“ poručuju da je prodato
više od pola kapaciteta za sedenje.
- Svi posetioci koncerta
kupovinom karte osigurani su kod nas od posledica nesrećnog slučaja, baš
kao i izvođači na bini. Zdravkova želja je da sve bude na vrhunskom
nivou, baš kao što se radi u svetu. Niko nigde ne može da održi koncert
bez osiguranja i drago nam je da je Čola, kao velika zvezda, to
prepoznao. Njemu je izuzetno stalo da te noći publika ne samo uživa u
pesmama, već da se oseća sigurno i bezbedno - kazala nam je Sonja Marić,
direktor marketinga Unika osiguranja.
No comments:
Post a Comment